luni, 18 februarie 2013

Sobolanii se strang si la mizeria sociala

De ce ne place sa fim agresati de acesti sobolani cu chip de om ?!
De cand ma stiu in lumea asta au existat niste vietati gretoase care se hranesc din seva tolerantei noastre pe care ei o numesc prostie,fara sa se gandeasca ca acestia in lipsa noastra nu ar putea exista,pentru ca ei nu stiu decat sa consume si devin foarte pretentiosi si periculosi  atunci cad esti de acord sa-i faca un serviciu,ilegal si mai ales imoral.
De-acum esti al lor.
Nici foc la tigara sa nu iei de la acesti saci plini de rahat legati la gat cu un lantoi galben !
Merg in piata din orasul meu aproape in fiecare zi,cu sau fara motiv comercial,pentru ca aceasta  este cumva cartea de vizita a oricarei localitati,unde atat localnicii,cat si altii, ajung sa se intalneasca la cumparaturi sau pur si simplu"sa mai dea un ochi,o geana" peste urbe.
La noi mizeria sociala cotidiana demult a inceput sa puta si miroase de la mare distanta,dar "cei in drept"n-au ochi si nici nas pentru asa ceva sau poate le place mediul si implicit gustul,sau mai mult,poate or fi de-ai lor.
Pentru ca stuatia s-a cronicizat a aparut din nou germenele"Circar"ce poarta eticheta unei violente rusinoase, care a dus faima localiatii noastre in tara si nu numai,purtata fiind de gasca interlopilor practicanti la vedere  al jocului "alba/neagra"cu protectie nobila din partea procurorului si judecatorului de frunte in tandem cu fosti colegi de-ai mei,care au ales sa schimbe rolul si sa traiasca pe langa curtea acestor paraziti gusati.
Asa cum au inceput in anul 1985 ,cand am ajuns si eu in acesta minunata urbe, pentru ca nu m-am subordonat unor ordine comuniste, am gasit in Piata acelasi atelier de jocuri denumit "de perspicacitate"dar de fapt erau de noroc si care acoperea alte fapte mult mai grave,toate desfasurandu-se sub tutela autoritatilor in frunte cu cel mai de vaza procuror avand drept locoltenenti(slugi) cativa colegi de-ai mei ,evident lenesi,prosti si mai ales lacomi.
Recunosc ca am facut un titlu de glorie pentru ca am reusit sa-i starpesc si sa le stric cuibul acestor paraziti.
Acum au aparut din nou,iar primul politist al orasului nu observa oportunitatea de a se afirma(singura data in cariera sa) ori probabil ca nu este de nasul lui acesta situatie, ori poate ca nu vede evidenta,datorita palariei pe care o pune pe ceva care seamana a fi cap, cu rol de cuier sau poate este un fel de" cutu" de paza care se bucura pentru cateva resturi.
In fapt, este usor de observat ca micul atelier pentru jocuri de noroc sau perspicacitate,nu are de la infiintare niciun client,deci,nu castiga si totusi plateste,probabil, chirie pe loc ,taxe,etc,fara sa produca nimic,ceea ce unui modest functionar cu atributii in domeniu, i-ar atrage atentia si ar deveni curios sa vada ce se intampla sub acesta masca aparent nevinovata,dar proprietarul si practicantii, atrag de la distanta atentia si unui biet novice in meserie.
Mare mi-ar fi mirarea sa aflu ca aici  se vand carti , ceaiuri medicinale  si as fi tare bucuros sa nu am dreptate de acesta data.
Oricum Piata noastra este paradisul mizeriei sociale.
Oare orasul nostru a devenit sat fara caini sau avem doar catelusi de companie cu chipiu si ecuson, pentru astfel de jivine?
Un dram de rusine i-ar obliga sa"Treca la treaba".
Daca nu,valea ! Si sa ramana sobolanii.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu