joi, 7 februarie 2013

Si arhitectul sef poate fi mai mult decat un "Garcea" de Medias



Din orice unghi m-as  uita la orasul meu nu numai ca ma intristez,dar parca imi vine sa-mi strang bagajele si sa o iau la sanatoasa,dupa modelul scapa cine poate si aceasta nu din cauza dezordinii ordonata, generata de activitatile de modernizare a canalizarii, care se desfasoara exact dupa modelul tipic marlanesc cu plata in avans.
Adica:Ce dom-le nu-ti convine?!Atunci, pleaca, ca nu te tine nimeni cu forta aici!
Mare mitocanie!
Acesta este un singur aspect,care, cu ajutorul lui Dumnezeu o sa treaca,nimeni nu stie cand,dar arhitectura de ansamblu a urbei noastre este de un amatorism greu de inteles si care ma face sa cred ca totul se construieste la intamplare,fiecare face ce vrea si cum il duce capul,fara sa existe un sistem de organizare responsabil  la nivel municipal.
M-am inselat si aici am zbarcit-o rau de tot.
Asta pentru ca la nivelul Primariei exista nu un birou sau serviciu,ci Directia Arhitect sef care are in subordine servicii si compartimente burdusite cu o armata de functionari, avand  atributiuni specifice si care sunt platiti destul de gras doar ca sa avizeze  uratul, prin pasivitatea lor senila de parca ar spune:
E bine si asa rau cum este.
Spun asta deoarece,nu cu mult timp in urma,am apelat la seviciile preainaltului Arhitect sef sesizandu-i faptul ca cineva ma agreseaza tulburandu-mi proprietatea prin construirea si folosirea unor anexe,cu incalcarea  normelor legale in domeniu,aspecte care sunt evidente pentru orice novice in domeniu si la indemana  oricarui functionar investit cu autoritatea necesara ,mai ales a mariei sale arhitect sef.
Am gresit din nou.
Nu am cerut  decat sa mi se respecte drepturile ,iar prin inteventia legala a autoritatilor sa se restabileasca starea de normalitate vremelnic tulburata prin aceste abuzuri si nu am avut deloc emotii deoarece cunosc foarte bine cadrul legal ,care este extrem de clar si riguros.
De acesta data am avut dreptate.
Asa ca ,de ce ti-e frica de aia nu scapi,iar prealuminatul arhitect sef mi-a raspuns ca  acele constructii la care faceam referire ATENTIE (citez din textul adresei  de raspuns din 10.09.2012)au un caracter provizoriu,iar in anul 2007 cand domnul----a cumparat casa acestea deja existau si ca astfel de constructii nu necesita autorizare,ignorand in modul cat mai gretos posibil normele legale in domeniu,iar despre onoare si bun simt nu mai poate fi vorba.
Crezand ca domnia sa Arhitect sef se afla intr-o regretabila eroare,cu supusenie,m-am incapatanat si am insistat revenind cu o noua sesizare,iar raspunsul primit mi-a confirmat ca nu este vorba numai despre prostie ci mai ales de aroganta functionarului cocalar care-l depasete de departe pe bietul Garcea.
Citez din raspunsul primit la 20.09.2012:Va facem cunoscut ca-------- Directia Arhitect sef  isi mentine punctul de vedere exprimat ----.Anexele -----au o vechime mai mare de 2 ani,asa cum reiese din informatiile pe care le detinem----,din care ar fi trebuit ca eu  sa inteleg sa este legal asa cum vor muschii sai si asta mai ales pentru ca provizoratul in opinia intelepciunii sale inseamna probabil pana la 100 de ani,deoarece mai mult de 2 ani se incadreaza in limitele stabilite si acceptate  numai  de domnia sa.  
Acum o sa primesc explicatiile prin intermediar,evident contra cost,pentru ca numai asa acest gen de functionari pot fi treziti la realitate.
Doamne ajuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu