luni, 23 iunie 2014

Functionarule,de la interlopi,sa nu primesti nici foc la tigara !

Pentru ca,"ajutorul" lui ,ne va costa scump pe noi,iar pe tine onoarea si poate chiar libertatea .
 Nu este nimic nou .       
         Dupa stiinta mea,dintotdeauna,aproape fiecare localitate,mai rasarita ,a avut si are unul,doi sau mai multi "interlopi",iar daca nu sunt cunoscuti sub denumirea aceasta,atunci sigur au niste privilegiati ai autoritatilor locale ,in anturajul carora se afla si care intermediaza rezolvarea unor probleme,de catre cei in drept, pe alte cai decat legale,evident contra cost.Adica, spaga nu se primeste direct ci prin acesti oameni cu relatii ,la vedere,in anturajul celor aflati sub juramantul dreptatii.
          Atunci cand acesti oameni de incredere sunt tigani si sub protectia relatiilor pe care le au cu autoritatile,au drept indeletinicire principala faptele ilicite,pentru care nu sunt trasi la raspundere legala,iar prin  fapte cu violenta controleaza siguranta publica in zona lor, atunci acestia sunt numiti interlopi.
          In toate localitatile in care am lucrat ca politist, sau de care am raspuns , am identificat astfel de relatii mafiote,inca de pe timpul vechiului regim,dar structura consolidata care sa actioneze impreuna si sub protectia autoritatilor publice locale ca la mine in oras, la acea vreme,nu mai intalnisem.
          Am luat taurul de coarne,iar in schimb am primit ,atunci, drept rasplata, reactia extram de dura si chiar violenta din partea "sefilor"carora le-am stricat ploile,dar care si-au rupt dintii in posteriorul meu.
          Mai tarziu am simtit recunostinta din partea cetatenilor si respectul fostilor interlopi ,iar asta ma face sa fiu extrem de mandru,fapt pentru care nu vreau sa fiu deloc modest si sa arat ca se poate.
         Chiar daca nu-mi place,totusi apreciez toleranta cu care sunt suportati in oras,cei cu musca pe caciula,iar nesimtirea este singura lor calitate.  
      La inceputul carierei mele,am invatat ca politistul,sau cel aflat in slujba legii,moare singur,aceasta fiind proba ca si-a respectat juramantul dat .
         Va asigur ca este adevarat !
         Cine doreste,ii pot oferi,cu drag, amanunte,daca nu,nu.
          Deci,totu-i vechi si noua-s toate,cel putin de la Eminescu pana azi.
          Doamne ajuta !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu