luni, 9 iunie 2014

COPILARIA, "DUHULUI SFANT"AL SUFLETULUI MEU

Sau ,cum se fac oamenii,oameni .
             Sambata,7 iunie 2014,am fugit din nou in vrema copilariei mele si am retrait momente de mare emotie si bucurie in fata TV,asa cum o faceam atunci,cand mandria de a fi roman se identifica cu faptul ca esti conational cu Ilie Nastase si Ion Tiriac ,fapt care se situa la mare concurenta cu cea de a fi crestin.
             Acum, mi-am amintit din nou cum este sa respiri "in soapta"ca sa nu-l deranjezi pe cel ce te face sa fii mandru ca este de-al tau, si pentru care ai face orice sacrificiu,numai sa-l vezi invingator,ATENTIE ! , pentru ca merita,iar succesul lui este curat si pe care ni-l dorim cu totii.
              Mare bucurie mi-a facut Simona Halep,aceasta copiluta,de-a noastra,care probabil ca nu s-a gandit si la mine,dar eu am crezut asta tot timpul si de aceea ,am fost emotionat si am simtit din nou bucuria copilariei cand il consideram pe Ilie Nastase fratele meu mai mare,titlu pe care il revendicau milioane de copilasi impreuna cu parintii si bunicii lor si de aceea plezneam de mandrie si fericire.
Multumesc lui Dumnezeu ca am trait din nou astfel de clipe !
Va dores tuturor sa simtiti ca mine.
Doamne ajuta ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu