miercuri, 12 iunie 2013

Ieftin si elegant

Si mai ales,la indemana oricui.
Se zice ca in viata, fiecare dintre noi, ar avea obligatia sa cladeasca o casa,sa faca un copil din care sa se dezvolte un om adevarat,nu o bestie si sa sadeasca un pom.
Pe cat de simplu pe atat de complicat pentru multi dintre noi,mai ales cand ma refer la saditul unui pom,pentru ca, la facut copii pe care ii abandonam in secunda doi, suntem experti.
"De ce esti trist, Ioane?
Pai cum sa nu fiu,cand de iari a inceput sa manance si Prazlea sugarul!"
Exceptia,intareste regula si trebuie sa ne convinga ca se poate.
 De curand am trait o experienta frumoasa,prilejuita de faptul ca am fost  gazduit cateva zile, de catre  fiul meu in cartierul Cotroceni al  capitalei ,ocazie cu care mi-am reamintit pasaje minunate din copilaria si adolescenta mea,contemporana cumva cu padurea de tei care,acum face un adevarat rai  din  acel colt de urbe,tulburat,totusi de prezenta unora,care, cu siguranta nici nu s-au gandit vreodata la aventura de a planta un copac,dar sa cladeasca o casa.
Ei sunt preocupati tot de placerea primitiva sa  faca copii pe care sa-i cocoate in copacii plantati de altii pe spatele carora si-au propus sa traiasca si pe care sa-i agreseze inclusiv prin prezenta lor oriunde si oricand,realitate valabila pe tot intinsul patriei.
Privilegiu de care  le-a fost dat sa se bucure si alte neamuri de pe mapamond.
Asa ceva avem din belsug si noi in oraselul de pe Tarnava Mare,dar din nefericire ne lipsec copacii care ar fi putut sa acopere cumva din uratenia generata de lipsa totala de inspiratie(ca sa nu-i spun altcumva) a mariei sale"Arhitectul sef" sub condeiul caruia s-a plamadit aceasta dezordine ordonata, pe care se pare ca va trebui sa o suportam pana cand cineva se va indupleca sa inceapa plantatul,pentru care nu ne trebuie arhitect.
Eu am incercat aceasta minunata experienta,chiar daca l-am speriat pe un vecin salbatic,care ulterior mi-a furat patentul,dovedindu-mi ca se poate si ca nu numai prostia este contagioasa.
Cine nu crede, sa vina si sa se bucure de ce vede.
Deci,sa trecem  la treba fratilor !
Doamne ajuta !




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu